Today’s colour 24/7/2014

Standaard

Zes jaar, drie weken en twee dagen geleden zag ik jou voor het eerst.

image        Ruim een week later spraken wij elkaar voor het eerst. En ik was op slag verliefd.

Zes jaar geleden is er ook een periode geweest dat we elkaar niet spraken, omdat ik (terecht) boos op jou was. Maar uiteindelijk is dat een goede basis gebleken voor onze toekomstige relatie, omdat je daar leerde dat ik (altijd) gelijk heb. 😉

Zand erover. Dansen op de Betteld. Veel chatten en afspreken samen door Europa te zullen gaan backpacken. En uiteindelijk: een hele dag naar mijn beeldscherm lopen staren omdat ik niet op het knopje ‘verzenden’ durfde te klikken van de uitnodiging voor mijn verjaardag, geadresseerd aan jou.
image

De eerste zoen was natuurlijk in een rock café met Korn op de achtergrond. Ik werd je vriendinnetje. Je zei: ik hou van jou. Je leerde mij genieten van de kleine dingen en zoveel mogelijk uit het leven te halen. Op de mooiste momenten samen geen foto maken, maar een memory picture.

Ik werd jouw verloofde. Ik werd jouw vrouw. Alleen het ging niet helemaal als gepland. We zijn nog steeds niet wezen backpacken.

image

En nu zijn we dan vier jaar getrouwd! Het ‘vruchten’ huwelijk, naar het schijnt. Sommige mensen zeggen dat verliefdheid over gaat in een huwelijk / langdurige relatie. Maar niet bij ons. Dit gaat nooit meer over.

image

Today’s colour: vruchten rood

Eén reactie Volgende »

  1. Gefeliciteerd Jasper en Talitha. 4 jaar een lange , maar ook moeilijke tijd, voor jullie beiden. Maar nu 4 dagen bij elkaar als ik het goed gelezen hebt. Een geweldig mooie tijd toe gewenst.
    Liefs , sterkte , beterschap , lol en Gods zegen. Een rondje om de tafel voor jullie , Kees en Truida.

  2. Hoi Talitha,
    Een héle poos terug, plaatste je eens een berichtje op mijn hyves.
    Ik heb daar nooit op gereageerd, omdat ik geen volledige toegang meer had en ik daar op dat moment geen creatieve oplossing voor kon verzinnen.
    Maar de laatste tijd kreeg kreeg ik het op mijn hart contact met je op te nemen.
    Via Janien (ken je haar nog?) kwam ik hier uit, hoop dat het zo ook bij je terecht komt.
    Ik lees dat je de de laatste jaren een grote strijd hebt gekend.
    Vervelend om te merken!
    Lijkt me erg lastig voor jou en je man.
    Misschien dat je dan ook geen energie hebt om te reageren en dat is prima hoor.
    Mocht je dat wel willen, lijkt het me leuk eens wat van je te horen.
    Het was in elk geval fijn dat jij in mijn middelbare school tijd daar ook af en toe rondhing.
    Sowieso ben ik je erg dankbaar dat je me toen eens meenam naar Opwekking.
    Daar mag ik de laatste 3 jaar als medewerker bij de tieners iets in bijdragen.
    Altijd erg intensieve, wonderlijk waanzinnige dagen!
    Terwijl ik er volgens mij toen niet zo veel van moest hebben.
    Ben jij daar later nog eens geweest?
    Ieder geval heel veel kracht toegewenst!
    Gr. Arieke

  3. Wat een mooie post! Gefeliciteerd met jullie 4 jarige huwelijksdag.
    Mijn man en ik zijn ook 4 jaar getrouwd.
    Ik ben nu bezig met een lyme onderzoek in Duitsland en hoop over 2 weken
    meer te weten. (morgen laat ik prikken en het via een koerier opsturen).
    Ik heb genoeg te lezen op jouw blog.
    Fijn dat je het deelt, ondanks dat het lichamelijk zo slecht met je gaat,
    Ik sukkel ook al jaren met mijn gezondheid en momenteel volledig bedlegerig.
    Lopen kan ik nog wel, hoewel vaak niet makkelijk, maar ik ga momenteel zo hard achteruit dat ik bang ben dat dat binnenkort ook over is.

    Fijn dat je een lieve man hebt.
    Liefde is erg fijn als je je zo rot voelt.
    Ik ben ook erg blij met mijn lieverd.

    x

Plaats een reactie